Pages

zondag 17 maart 2013

'Can I take a look in your bag please ?''

Tassen, wat houd ik ervan.. ze maken je outfit helemaal compleet !
Omdat ik nog op school zit ( duh ) , heb ik 2 tassen die ik gebruik voor mijn schoolboeken.
Een  Camel Cowboysbag en een zwarte tas met spikes van de Bershka.
De tas die ik nu op het moment gebruik is de zwarte tas van de Bershka .. Hiervan ga ik vandaag ook de inhoud laten zien.
Nu is mijn tas klaargemaakt voor mijn stage week die ik deze hele week heb.
Ik ga stage lopen bij Urs, een super leuke boutique bij ons in het stadje.
Om een indruk te krijgen van de winkel hier de website : http://www.urs-grave.nl/ 
Ik ga deze week ook een aantal foto's posten van hoe mijn stage verloopt enzovoort.
We gaan op inkoop in Amsterdam, dus daar heb ik super veel zin in !

Maar ... Take a look at my bag !




Dit is mijn tas, niet van echt leer .. Maar ondanks dat is ie nog helemaal heel !
Ik heb deze tas al sinds de zomer en ben er nog even gek op als wanneer ik hem kocht. 
Hij is van de Bershka zoals ik al zei, en ong. € 35,- 


Normaal heb ik mijn boeken erin, maar aangezien ik deze week dus geen school heb, heb ik mijn tas klaargemaakt voor een week stage.
Alles wat ik nodig heb zit erin, verder heb ik ook nog een werkboek en een agenda erin maar die vond ik een beetje overbodig om te laten zien.
                                                                                                                                

Hier is dan de inhoud van mijn tas.
Mijn zonnebril, portemonnee, haarborstel, Lemony Flutter van Lush, Blush, lippen balsem, gloss en nog een balsem (whoops)...Waarom weet ik niet, vind het gewoon fijn om iets op te kunnen smeren ;)
Mijn bril, parfum die helaas net op is, dus die gaat eruit, bril . En tot slot mijn oplader.

Eigenlijk zijn dit spullen die ik altijd met me meesleep als ik ga winkelen bijvoorbeeld.
Natuurlijk neem ik ook mijn mobiel  mee, maar ik maakte foto's met m'n iPhone dus kon hem er niet opzetten. 




Dit is mijn nieuwe zonnebril..
Ik wilde al heel lang een RayBan, dus ik heb ervoor gespaard en nu heb ik m' dan eindelijk gekocht.
Ik neem hem mee omdat ik morgenvroeg lang in de auto zit, en ik vind het fijn om dan een zonnebril op te hebben met de opkomende zon :)



En dit is Lemony Flutter, sinds kort heb ik deze heerlijke nagelriem olie/creme in mijn bezit.
Ik wilde het al zo lang kopen, maar telkens dacht ik.. nehh.
Maar nu ik het heb, smeer ik elke dag en zijn mijn nagelriemen er veel beter aan toe.
Dus daarom zit dit ook ik mijn tas !

Dit was t dan, een snelle overview van mijn tas.
Deze week ga ik proberen een beetje een indruk van mijn stage te kunnen laten zien.

See you untill next time,

Noémi