Pages

zondag 21 juli 2013

Would you rather.....?

               Pinterest

'' Zou je liever ......'' dit soort vragen vind ik altijd zo leuk ! Ik ben best wel een denker, en om dan een keuze te maken tussen 2 bijna onmogelijke dingen is dan echt super grappig.
Ik doe wel eens van die vragen met vriendinnen, daarvoor heb ik een app die heet '' Would you Choose To''
en die stelt dan allerlei vragen per categorie, ik ga nu een paar vragen beantwoorden :) ! Oh, enneh... Happy Sunday !



Zou je liever... Nooit de mogelijkheid meer hebben om sorry te kunnen zeggen, of nooit meer ''ik hou van jou'' te kunnen zeggen tegen iemand.
- Dit is echt heel moeilijk, maar.. het is heel belangrijk dat je je excuses aanbiedt nadat je iets stoms hebt gedaan, maar om tegen iemand waarvan je zielsveel van houdt.. nooit meer ik hou van jou te kunnen zeggen is toch ook vreselijk. Dan kies ik voor nooit meer sorry zeggen.

Zou je liever... Tegen dieren kunnen praten, of de mogelijkheid hebben om te kunnen vliegen.
- Haha whut ! dit wil ik allebei ! Dan zou ik toch willen vliegen, want ik vind dieren nu toch al leuk, ook al kan ik er niet mee praten.

Zou je liever... De kracht hebben om gedachte te kunnen lezen, of voor altijd 21 blijven.
- Soms denk ik wel eens, goh.. waar zou hij/zij nou aan denken op dit moment. Met die gedachte maak je jezelf al helemaal gek. Laat staan wanneer je gedachte kan lezen !
En om nou altijd 21 te blijven lijkt me ook niet echt alles, want iedereen om je heen zie je ouder worden, en jij blijft hangen. Nee, beiden vind ik het niks.. maar als ik die functie uit mag schakelen dan kies ik er voor om gedachte te kunnen lezen.

Zou je liever... Vingers willen hebben zolang als je benen, of zou je benen willen hebben zo lang als je vingers.
- uhhh, liever allebei niet ! maarja, dat moet nou eenmaal met deze vragen. Dus dan kies ik benen zolang als mijn vingers. Want dan kan ik nooit meer piano spelen, bloggen, op mijn telefoon en ga zo maar door !

Zou je liever... in een kast opgesloten worden met 2 eng gestoorde clowns, of met 2 dode mensen.
- Dan maar met die gestoorde clowns, want ja, dan heb je tenminste nog wat te beleven. En die dode mensen die gaan ook zo stinken. ( haha wat een vragen)

Zou je liever... Op een boot zitten met 8 meter hoge golven, of in een vliegtuig zitten met storm.
- Op een boot dan, want ik vind het vliegtuig sowieso best wel eng, dus dan maar die boot.

Zou je liever... Van geslacht veranderen elke keer dat je niest, of heel behaard zijn.
- Ik zou..... dan heel behaard, elke dag harsen en scheren, maarja! om elke keer dat je niest van geslacht veranderd is ook niet alles.

Zou je liever... In plaats van lopen, altijd moeten dansen, of in plaats van praten moeten zingen.
- Dit is niet moeilijk, zingen natuurlijk !

Zou je liever... betrapt willen worden op neuspeuteren op het grote scherm bij een honkbal wedstrijd, of betrapt worden op neuspeuteren tijdens een date met iemand die heel speciaal is.
- Hahahaha, dit is allebei toch vernederend. Dan maar op het grote scherm, ik zou vast niet de enige zijn geweest.

Zou je liever... Een lucifer laten vallen op gelekte olie, dat naar de pompen toe leidt en vervolgens alles in brand vliegt, door jou! Of 2 uur in een kleine kamer zitten met 2 Tarantula's.
- Hoe bang ik ook voor spinnen ben, zou ik daarvoor kiezen. Want er kunnen doden vallen door die stomme actie, en ja.. die spinnen doen niks, is dan te hopen !

Zou je liever... Super knap willen zijn, maar dat niemand je ooit ziet, of super lelijk, maar dan dagelijks mensen ziet.
- Super lelijk en dan dagelijks mensen zien, want dan kan je altijd nog plastische chirurgie doen als je er moeite mee hebt. En ja, als je maar mensen om je heen hebt, dat is toch belangrijk ! Schoonheid zit van binnen.

Wat zou jij kiezen ?


X Noémi