Pages

zondag 14 juli 2013

Colorswitch


Al een tijdje wilde ik mijn iPhone Colorswitchen, maar het kwam er telkens niet van met bestellen.
Totdat ik helemaal klaar was met mijn saaie zwarte iPhone, en er toch een bestelde!
En daar heb ik dan ook geen spijt van !             
                          
Deze " Aztec Galaxy Pink Skin" heeft super mooie kleuren !
Die zowel bij een zwarte, als bij een witte iPhone heel mooi staat
Met een aansluitende achtergrond maakt dit je iPhone echt heel gaaf

Met behulp van een makkelijke gebruiksaanwijzing lukt het al snel om de Skin er zonder problemen op te plakken, al moet je er wel wat geduld voor hebben.

Je beplakt je hele iPhone met het printje, achter, zij, en voorkant.

Voor een skin betaal je €24,95 
Ik snap als je het veel geld vind voor een sticker, maar dat is het geld wel waard!
Je kan er een bestellen op www.colorswitch.nl

                                       
      

                                      Dit is een foto van de achtergrond..  I like it !

                                        
       
                                                                Noémi