Pages

woensdag 17 juli 2013

"AFW Report"


Gisteren ben ik dus naar de Amsterdam Fashion Week geweest, en het was ge-wel-dig !
Toen we binnen kwamen waren zoveel mooi geklede mensen. Van heel casual tot heel over de top, achja.. Fashion he.

Maar nu over de show ! In een heel mooi aangeklede zaal kwamen we binnen, en iedereen had eigen vakken. En overal stonden goodiebags van maybelline opgesteld in lange rijen. ( straks een foto van de inhoud)
Toen iedereen plaats had genomen begon er een filmpje met allemaal foto's van backstage enzo. Toen begon er een band te spelen en voor dat je het in de gaten had kwam er al een model de catwalk op met een prachtig outfit. 
Ik heb wat foto's gemaakt van de modellen, waarin de outfit redelijk te zien zijn.










Zoals je ziet heb ik de outfits niet heel duidelijk op de foto gekregen, maar toch heb je zo een impressie. 
De outfits van de winter/fall '13 vond ik vooral erg leuk, je zag veel "fur coats" en beanies en leren jasjes. De jasjes waren heel gaaf, daar zaten achter op de rug fringes, loved it. En de kleur "petrol" zag je ook veel, wat ik ook een hele mooie kleur vind.
De modellen droegen de zelfde schoenen gedurende de show, een zwarte pump met gouden kettinkjes.
Iets waarvan ik denk wat echt een trend wordt deze herfst is de country/Western stijl, aangezien 2 modellen ( groene en rode bloesje) zulke bloesjes aan hebben, met arm patches in de western stijl, moet er nog even aan wennen.. Maar ik denk dat het wel heel vet is!
De combinatie van roze en paars vond ik best heftig, maar het stond wel heel mooi bij elkaar.
De Party collectie vond ik op een aantal outfits na wat te veel goud, maar er was ook een jurk bij, zwart, en vol met zwarte pailletten met witte tekst. Dit vond ik wel iets hebben

Bij de show waren wat BN'ers .. Zoals Yolanthe Cabau, haar sieraden werden gebruikt in de show. Lieke van Lexmond ,Yvonne Coldeweijer ( ex-vriendin van Ben Saunders) , die een leuk outfit aan had !  en ga zo maar door ...

             Het is vrij simpel, maar leuk !

Na de show was de "finale" en kwamen de modellen, achter Danie aan de catwalk nog eens op.

       Bron : de website van Danie Bles

De show was heel mooi opgezet, met een leuke band zoals ik al zei, die de sfeer er heel leuk inbrachten met liedjes zoals " Blurred lines, Don't you worry child, Get lucky " en een beetje speelde met de modellen, heel leuk. Dat vind ik leuker dan dat alles serieus en strak moet. Het waren 2 mannen die zongen, strak in pak en een Rayban op.
 De show duurde trouwens een half uurtje. Toen de muziek stopte gingen de lichten aan, iedereen stond op, en binnen no-time was iedereen weer buiten. Daar hebben Danara en Ik nog een foto bij het sponsorbord, haha... Ik weet niet hoe
je het noemt.


We hebben het heel erg naar ons zin gehad. Ik was altijd al benieuwd hoe zo'n show in zijn werk ging... Nou, zo dus !
Ik zou het volgende seizoen nog wel een keer naar de AFW willen als dat zou kunnen, want het is echt leuk.

Na de show zijn we doorgereden naar Zaandam en zijn we even naar de Primark geweest. Ik laat dat morgen zien!

Nu de inhoud van de goodiebag nog even. We werden verwend met 3 make-up producten van Maybelline, 2 magazines, een boekje.. En een gratis topping bij de Magnumstore.


De Big Eyes mascara, waarin 2 borsteltjes in zitten, voor de wimpers boven, en de wimpers onder. Er zat een 14 hour lipstick in, die Ik nog ga reviewen, en de Dream Terra Sun bronzer, waar Ik heel benieuwd naar ben.
Dan een boekje dat " Nijntje in de mode" heet, de Beau Monde en de style guide van ByDanie.

Dit was mijn " AFW Report" .. Ik plaats hieroder nog een foto van modellen van een andere show, say whut.. Chek die benen!

Thank you,

Noémi

                 Long legs, plateaus