Pages

vrijdag 22 mei 2015

Oh my TRIANGL

Triangl swimwear is hét merk wat betreft bikini's. De felgekleurde snoepjes gaan als warme broodjes over de toonbank en zijn razend populair. Vooral onder de modemeisjes.
Het kan je bijna niet ontgaan zijn al je een gebruiker van Instagram bent, de felgekleurde neopreen bikini's, gepresenteerd in een mooie zwarte doos zie je o-ve-ral.

Een tijdje terug had ik mailcontact met Triangl, en ze zeiden dat ze mij graag een gift wilde sturen. Ik wist niet wat ik las, en vond het ontzettend leuk. Ik zocht een leuke bikini uit, en een aantal dagen later had ik hem in huis. De POPPY PINK LEMONADE it is! Ohhh, how I love it. 



Voordat ik 'bestelde' was het nog even twijfelen over de maat. Het beste kan je een maatje groter dan je werkelijke maat bestellen aangezien ze klein uitvallen, en bijna niet mee rekken aangezien het heel stevig materiaal is. Neopreen, vergelijk het met het materiaal van een duikpak.
Hij past perfect gelukkig! Maar mocht dit niet het geval zijn, is het geen probleem. Het beleid is erg goed, en je kan je bikini zonder probleem terug sturen mits je het hygiene plastic laat zitten.

Ik ben razen enthousiast, en ik denk dat ik Triangl iedere zomer trouw blijf en ieder jaar een ander modelletje koop.
Ik ben ook te spreken over de goede service van het bedrijf. Ze leveren snel, hebben een live chat en dat is fijn om te communiceren over de maat en het mail contact is erg informeel en vriendelijk!

Maar wat kost zoiets nou? Voor een gemiddelde Triangl bikini betaal je rond de 80 dollar. Aangezien het een luxe stof is, en een bekend merk vind ik dit een prima prijs. Tegenwoordig betaal je voor een beetje bikini bij bijvoorbeeld de Hunkemöller ook al rond die prijs.



Dit is de POPPY, een balconette bikini, die bij heel veel figuren past! De fluoriserende  kleuren zijn erg mooi wanneer je bruin bent, daarom heb ik zelf ook voor de felle kleurtjes gekozen. Zelf heb ik dit model, met geel erbij. 
Ik vind dit het mooiste model, maar er is een nieuwe collectie bijgekomen die ik ook zó mooi vind!
Namelijk de FARRAH. Wederom van Neopreen met borduurwerk. Dit geeft een bohemian touch, en deze zijn iets minder sportief dan de bovenstaande. 
De kleuren zijn ook wat zachter. Het is gewoon heel iets anders dan normaal, en ik denk dat dat een goede stap is van Triangl.



Ben jij ook zo enthousiast geworden over Triangl swimwear? Kijk dan op www.triangl.com en vind jouw perfecte bikini!

Welke is jouw favoriet?

Liefs Noémi

p.s ik moet voor school bloggen, dus er zullen weer wat meer dingen online komen de aankomende tijd.