Pages

zaterdag 28 februari 2015

Shopping is my cardio


''Eventjes snel een kijkje nemen'' was mijn gedachten toen ik bij Urs, een mooie boutique in ons stadje, voorbij liep.
Ook al weet ik dat ik niet met lege handen naar huis zou gaan, toch ging ik naar binnen. Ik spotte deze twee items binnen no-time. Ik was verkocht..... a match made in heaven.


Ik liep door de nieuwe winkel en in de mooie stellingkast zag ik deze beauty staan. Een Boy Chanel look-a-like. En wat voor één! Ik vond hem zo mooi...
Al enige tijd had ik een soortgelijk tasje op het oog, het liefste een echte Chanel natuurlijk. Maar zo een kost al gauw meer dan 2000 euro, how about no. Er zijn ook 'echte' look-a-like's te koop, maar daar hangt ook nog een redelijk prijskaartje aan.

Echter dit item was gelukkig niet zo prijzig, en bovendien het perfecte formaat om mee te nemen naar de stad of tijdens het uitgaan bijvoorbeeld. Ook de afwerking is heel goed, geen losse stiksels of kettinkjes en hij is van erg stevig materiaal gemaakt. Het is geen leer, maar ondanks dat ontzettend stevig en mooi materiaal.


 Mijn portemonnee, telefoon, zonnebril en nog wat make-up spulletjes kan ik hier in doen, en het past precies.



Door de mix van een band en ketting kan je dit tasje op verschillende manieren dragen. Als handtasje, over je schouder laten hangen (wat ik het mooiste vind) of het tasje schuin omhangen kan natuurlijk ook. Het is dus ideaal en je kan eindeloos variëren bij je outfits.


Toen ik klaar was met het wegzwijmelen bij het tasje, vielen mijn ogen op een zwart/wit fringe vest. Ik ben gek op vesten, want ze maken ieder simpel outfitje nét wat leuker. De fringes geven het vest een Bohemian touch. 


Ik ben ontzettend blij met wat ik gekocht heb bij Urs. Houd mijn blog in de gaten als je benieuwd bent naar de winkel, want binnenkort komt er meer over online.
Voor nu kan je even een kijkje nemen op de  Facebookpagina van Urs  of op Instagram: ursgrave

Wat vind jij van deze Boy Chanel look-a-like?

Liefs,

Noémi