Pages

zondag 22 februari 2015

Plan de campagne

Goedemorgen allemaal, het is weer Zondag.. Wat betekent dat ik bijna weer naar school moet en weer stage ga lopen na een lekkere vakantie. Hoewel ik het redelijk druk heb gehad, was het toch fijn om een weekje ontsnapt te zijn aan de schoolstress.
Maar OMG, ik ben overdonderd door het aantal bezoekers van gisteren sinds ik weer wat gepost heb, ik had niet verwacht dat zoveel mensen het zouden lezen. Dank daarvoor, het maakt me erg blij en enthousiast!

Nu heb ik even goed na zitten denken en ben tot de conclusie gekomen dat als ik verder wil gaan, de blog drastisch moet veranderen qua uitstraling en misschien ook qua naam. Want dit is een oud ontwerp wat ik lang geleden gemaakt heb en ik vind het niet meer zo leuk.


Omdat ik er zo over na aan het denken was, raakte ik met een kennis aan de praat en hij bood me aan om te helpen met het maken van een nieuwe site. Nu ben ik druk bezig om uit te zoeken wat er allemaal op moet komen, hoe het eruit moet komen zien etcetera.
Zoals ik net al zei, wil ik de naam ook veranderen. Hoe leuk ik Lapeche Donna ook vind, kan het eigenlijk niet zo blijven heten aangezien er dus al een winkel bestaan die zo heet! En om problemen te voorkomen lijkt mij dit het beste, dus ook daar moet ik eventjes goed over nadenken. Ik houd jullie natuurlijk up to date.
Hoelang dit alles gaat duren durf ik niet te zeggen, maar ik blijf voor nu lekker op deze blog schrijven totdat alles in orde is en we over kunnen schakelen op de nieuwe site! Als het zover is laat ik het natuurlijk via alle mogelijke kanalen weten zodat jullie allemaal op de hoogte zijn.

Nadat ik had aangekondigd dat ik weer begon, kreeg ik de vraag ''Maar hoevaak ga je dan posten??''
Nou.. dat moet ik even kijken hoe het allemaal loopt. Ik probeer minimaal 2 artikelen in de week te schrijven, maar het kunnen er ook zomaar meer, en soms iets minder zijn. Aangezien dit het begin is en het nog niet helemaal staat kan ik nog niets zeggen over de structuur.

Verder wilde ik nog wat vragen. Ik heb leuke reacties gehad over mijn blog, en dat is altijd fijn om te horen. Maar om het nog meer naar jullie zin te maken zou ik willen weten wat jullie graag zouden willen zien op mijn blog! Dit kan doormiddel van een mailtje naar: lapechedonna@hotmail.com of een reactie onder deze post. Alvast bedankt :)

Nou, ik hoop dat het allemaal duidelijk is, en zoals beloofd I KEEP YOU POSTED! 

Liefs,

Noémi